środa, 10 grudnia 2014

Przegląd profesjonalnych zabiegów kosmetycznych na cellulit

7 komentarzy:
 
Jako że walczę z cellulitem domowymi sposobami i jak na razie efekty są marne, postanowiłam wziąć pod lupę ofertę salonów kosmetycznych. Zrobiłam niewielką listę, co sobie można zafundować w Krakowie i ostatecznie wybrałam tez coś dla siebie:) A do lata już coraz bliżej.....;)



Zabiegi mało inwazyjne

- Masaż bańką chińską:
Masaż ten ma za zadanie usprawnić przepływ limfy, odprowadzić toksyny i zgromadzoną wodę (cellulit wodny)

Tutaj mogę się wypowiedzieć z praktyki. Robiłam dwa razy ten zabieg: przede wszystkim należy znaleźć dobrego masażystę, lub silną masażystkę;) Bardzo ważna jest technika i nacisk. Czasem można przeczytać w internecie sposoby na masowanie się samemu- według mnie nigdy samej nie zrobimy sobie porządnie tego zabiegu, bo nie damy rady wymasować dokładnie tylnych partii ciała, ani z takim naciskiem jak robi to profesjonalista.
Najlepiej zrobić około 10 masaży co 2-4 dni, potem ze dwa tygodnie przerwy i możemy zafundować sobie kolejną serię. Dobrze jest też po masażu zrobić trening, mięśnie są pięknie rozgrzane i efektywność ćwiczeń będzie większa.
Efekty u mnie: bardzo znikome. Cellulit praktycznie nie ruszony, skóra lekko ujędrniona.




-Body wrapping:
Kosmetyczka nakłada mocno rozgrzewający preparat na ciało i owija specjalną kosmetyczną folią. Potem wygrzewamy się około 40 minut.Pobudzamy w ten sposób naszą krew i limfę do lepszego krążenia. Tak samo jak w wypadku masażu bańką chińską, organizm pozbywa się toksyn i nadmiaru wody.
Ja body wrapping stosuje w domu z kosmetykami Bingo Spa. Póki co jestem w fazie testów, myślę że w styczniu zrobię podsumowanie. Ale ogólnie na plus.



-Endermologia:
Tutaj dostajemy od kosmetyczki  (lub kupujemy) specjalny kombinezon. Ubrane jak na podbój Marsa, wylegujemy się na łóżku, a kosmetyczka masuje nas specjalną głowicą wyposażoną w dwie rolki. Maszyna ta ma za zadanie naśladować ruch i nacisk masażysty. Dodatkowo dzięki kombinezonowi wytwarza się podciśnienie fałdy skórnej.
Więcej nie będę się rozpisywać na ten temat, jeśli kogoś temat zaciekawił, to wujek google odpowie na wszystkie pytania. Mnie jakoś ten zabieg nie przekonuje....



-Masaż ultradźwiękami:
Miałam robionych pięć zabiegów. Efektów zero, cóż może za mało było tych sesji. Sam zabieg jest bardzo przyjemny. Znów wylegujemy się na łóżku w salonie, kosmetyczka nakłada na wybrane miejsca żel, który ma ułatwić przenikanie ultradźwięków, a potem masuje nas specjalną maszyną. Zabieg nie jest tani, dla mnie pieniądze wywalone w błoto.


zabiegi inwazyjne

-Liposukcja ultradźwiękowa:
Zadaniem tego zabiegu jest rozbicie niewielkiej ilości tłuszczu właśnie ultradźwiękami. Zabieg wykonuje się w znieczuleniu miejscowym, jest całkowicie niebolesny. "Po" należy nosić specjalną bieliznę, która wymodeluje tą część ciała którą męczyłyśmy zabiegiem.

-Mezoterapia igłowa:
Tutaj kosmetyczka lub lekarz podaje "koktajl", czyli specjalną substancję leczniczą bezpośrednio do tkanki tłuszczowej. Klucz w tym żeby owy koktajl dobrze dobrać. Kuracja ta ma za zadanie zmniejszyć cellulit, jednak by była skuteczna trzeba wziąć 4-6 zabiegów.

 źródło: www.urodelka.pl

-Karboksyterapia:
Czyli mój wybór:) Zabieg polega na wstrzyknięciu w problematyczne miejsca dwutlenku węgla. Jest to metoda bezpieczna, ma szerokie spektrum zastosowania (cellulit, rozstępy, blizny, wiotka skóra, nadmiar tkanki tłuszczowej, a nawet problem łysienia). Dwutlenek węgla aplikuje się pod skórę igłą, rozszerza drobne naczynia krwionośne, tworzy nowe kapilary (naczynia włosowate). Zwiększa przepływ krwi, tlenu i składników odżywczych do podawanego obszaru oraz poprawia mikrokrążenie i odnowę komórek. Aby uzyskać dobre rezultaty należy zrobić około 5 zabiegów.
Jestem już umówiona na wizytę, więc po wszystkim na pewno będzie relacja lub nawet foto-relacja:)

Maszyna do karboksyterapii:
 
źródło:www.wirtualnaklinika.pl

ps. Opisałam tylko kilka zabiegów, tych które wydawały się najciekawsze, lub w które mogłam sprawdzić na sobie....



7 komentarzy:

  1. Body wrapping robiłam i planuje znów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z kolei gorąco polecam dermomasaż, w porównaniu do innych podobnych zabiegów ten jest bardzo skuteczny. Swój zabieg zabieg na cellulit wykonywałam na Pradze Południe, a konkretnie w salonie Atelier Urody Creative i mogę z czystym sumieniem polecić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabiegi w profesjonalnym salonie przynoszą niesamowite efekty, a w wakacje szczególnie warto zadbać o atrakcyjną sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie prowadzony blog, dużo ciekawostek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze opracowane zestawienie zabiegów.

    OdpowiedzUsuń
  6. można sobie coś zafundować w ramach ślubu

    OdpowiedzUsuń

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff